Patirtis



TV projektas "Svečių ekspresas" (2013).  Prodiusavimas, režisūra, koordinavimas, gamyba.

TV projektas "Grynas gyvenimas"
(2012).  Prodiusavimas, režisūra, koordinavimas, gamyba.

Europos lyčių lygybės institutas (EIGE).
"Women inspiring Europe 2011" kalendoriaus turinio ruošimas, straipsnių rašymas ir redagavimas. Video produkcija internetiniam EIGE puslapiui.

Statistikos departamentas.
Projekto "Elektroninis statistinių verslo duomenų parengimas ir perdavimas" viešinimo paslaugos.

Projektas „Informacinė kampanija Smurto prieš moteris mažinimui".
Socialinė akcija „ Kas trečia moteris Lietuvoje patiria smurtą. Kelinta esi tu?“, kuria siekta informuoti visuomenę apie pagalbą smurto šeimoje aukoms, pagalbos telefoną moterims,  bausmes smurtautojams; pasaulinio "16 dienų be smurto prieš moteris" minėjimo akcija.

Moterų informacijos centras. Projektas "X generation til non violent relations". Informacinė kampanija, video klipo kūrimas, tarptautinio kongreso ir išvažiuojamosios sesijos organizavimas.

TV projektas "Maisto anatomija". Prodiusavimas, režisūra, koordinavimas, rėmimo paieška, gamyba.

Švietimo plėtotės centras. Lankstinuko leidyba.

TV projektas "Asistentai". Prodiusavimas, režisūra, koordinavimas, rėmimo paieška, gamyba.

Projektas "Darom verslą!". Moterų verslumo skatinimas Vilniaus, Klaipėdos ir Utenos apskrityse siekiant subalansuoto lyčių atstovavimo versle ir darbo rinkoje. 2007m. - 2010 m. Europos Sąjungos iš dalies finansuojamas projektas, kurį, kartu su partneriais, įgyvendina Moterų informacijos centras. „Idea mecca“ vykdo šio projekto informacinę kampaniją.

Radijo stoties "Laisvoji banga" įvedimas į rinką (2008 m.). Informacinė kampanija, pristatymo renginys, turinio internetinei svetainei kūrimas.

Proginis leidinys "Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai devyniasdešimt 1918-2008". Medžiagos paruošimas, redagavimas bei leidyba.

Projektas „Dainuoja Rimantas Siparis“. Žymaus operos artisto ir  režisieriaus Rimanto Sipario (1927 – 1990) atliekamų kamerinių dainų, operų arijų ir lengvųjų žanrų muzikos kūrybinio palikimo surinkimas, leidyba, pristatymas bei sklaida.

Valstybės dienos Karaliaus Mindaugo karūnavimo šventė.
2006 metų liepos 6 d. Vilniuje. Idea Mecca“ ne tik pasiūlė naują šventės koncepciją, bet ir parengė scenarijų bei jį įgyvendino. Renginyje dalyvavo daugiau nei 5000 žmonių, jis buvo plačiai nušviestas žiniasklaidoje.

„Ne – sekso turizmui Lietuvoje“. Moterų informacijos centro įgyvendintam projektui „Idea Mecca“ vykdė informacinę kampaniją: buvo publikuojami straipsniai regioninėje ir respublikinėje žiniasklaidoje, dalyvaujama radijo ir televizijos laidose.

Projektas “120 dienų“. Pabėgėlių moterų integracija į Lietuvos visuomenę.  Europos Sąjungos iš dalies finansuotas projektas, kurį, kartu su partneriais, įgyvendino Moterų informacijos centras. „Idea mecca“ vykdė šio projekto informacinę kampaniją. Buvo sukurtas kampanijos viešinimo stilius (šūkis, logotipas, spalvinis sprendimas) ir išleisti plakatai, kalendoriai, originalūs, pabėgėlių tradicijas pristatantys atvirukai, pasiūlytos temos radijo ir televizijos laidoms, parašyti ir publikuoti keturi straipsniai regioninėje žiniasklaidoje, suorganizuota spaudos konferencija, sukurtas dokumentinis filmas. 

Projektas „Lietuvos darbo birža. Patikėk savo ateitį mums“. Projektas finansuotas Europos Sąjungos. Šiam projektui „Idea Mecca“, kaip „Strateginių komunikacijų centro“ partnerė kūrė 6-is reklaminius filmus (scenarijus, filmavimas, montažas), kurie buvo transliuoti per Lietuvos televiziją. 

Projektas “Kalėdos sostinėje 2006“. Savivaldybės ir privačių rėmėjų lėšomis finansuotas projektas, kurį įgyvendino renginių organizavimo firma „Concept events and media“. „Idea Mecca“ projekte dalyvavo kaip viešųjų ryšių agentūra. Buvo suorganizuota spaudos konferencija, rašomi ir platinami pranešimai spaudai, bendraujama su žiniasklaida. 

Vyriškų kostiumų parduotuvės „Suit supply“ atidarymas. 2006m. Renginio tema - "Supermeno sugrįžimas į Europą". Susirinkusiems buvo parodytas įspūdingas geriausių Lietuvos kaskadininkų šou. „Idea mecca“ kūrė renginio scenarijų, jį įgyvendino bei pasirūpino žiniasklaidos dėmesiu.
 
Nėra įkeltų nuotraukų